Khamis, 20 Ogos 2009

bintang hati tiga

Salam..
setelah lama x menulis kat sini, arini nak bercerita tentang cita2 aku plak. aku bercadang nak buat pertanian secara kecil2an dlm ms terdekat ni. yg aku dh narrow down kan ialah samada tanaman cendawan atau pun ternak cacing. neway masalah utama ialah tempat dan modal. yg lain plak adalah berkenaan step mula dan equipments yg diperlukan. aku tgh mengumpul seberapa byk maklumat skang ni. pastu maybe dah boleh mula wat paper work. aku gak dpt byk sumber utk jd rujukan cuma soklan pertama dorg mestilah "dah ade tempat? modal" hmmm susahnye... aku nak cuba cari org yg dpt sama2 usahakn ngan aku kalau boleh. ye r kalau aku give up pun sekurang2 nya ade yg support nanti. tp xpe.. aku akan cuba usahakan juga. biarlah kecik pun x untung byk pun. janji aku puas ati ngan ape aku cuba wat. doakan aku. wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan