Khamis, 6 Ogos 2009

bintang hati satu

Assalamualaikum...

hari ini hari yg pelik utk aku. aku x pernah bercita2 utk menulis di blog. apakan lagi utk mempunyai blog ku sendiri. sememangnya aku sendiri tak berminat dgn bidang ini. tp ntah mengapa aku buat semua ni. mungkin sbb aku sedang melalui satu perubahan. tp aku xpasti perubahan ini berlaku secara ikhlas maupun kerana aku terpaksa.

ape pun biarkanlah dlu. biarlah aku memperkenalkan diri. aku memilih nama bintang kurniaan sbnarnya ada 2 sbb.. pertamanya perkataan bintang itu sendiri byk meninggalkan kesan kepada aku di zaman sekolah. bkn kerana aku seorg bintang. tp sbb aku ada admire pada seorng budak lelaki yg aku gelar kannya bintang. aku bukanlah seorg yg menarik, jd aku x berani nak approach atau usaha dptkannya. sbb tau mesti kena reject. so aku hanya admire diam2 sudah. aku gelarkannya bintang sbb dia pernah menegur aku semasa aku dan jiran ku mengira bintang. kelakar kan.. itupun nak jd isu.

neway, perkataan kurniaan itu sbnarnya maksud kepada namaku. kurniaan.. ya aku merupakan kurniaan kedua org tua ku. dn aku merupakan satu2 kurnian Allah kepada mereka.

hmm actually xtau nak tulis ape lagi. pening gak kepala nak pk camner nak wat blog ni sumer. ni pun rujuk2 dri internet jer. pakai bedal je. kalau ade saper2 yg nak bg tunjuk ajar dipersilakan. untuk ms ni tulis sampai sini je kot. berjumpa lagi.

assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan